Hizmetlerimiz

“DRN Dental olarak, geniÅŸ kapsamlı diÅŸ saÄŸlığı hizmetlerimizle her yaÅŸ grubuna hitap ediyoruz; implant tedavisi, ortodonti, protezler, estetik diÅŸ hekimliÄŸi, pedodonti, kanal tedavisi, restoratif diÅŸ tedavisi, diÅŸ eti hastalıkları tedavisi ve diÅŸ sıkma tedavisi gibi alanlarda en yüksek standartlarda bakım sunuyoruz.”

Ä°mplant Tedavisi

İmplant tedavisi, çeşitli nedenlerle kaybedilen dişlerin yerine çene kemiğine yerleştirilen, insan vücuduyla uyumlu titanyum parçalardan oluşan yapay diş köküdür.

Ortodonti

Ortodonti, diş ve çene hizasındaki düzensizlikleri düzeltmek için kullanılan diş hekimliği dalıdır.

Tel Tedavisi

Åžeffaf Plak Tedavisi

dental-bridge-illustration.jpeg

Protez

Protez, eksik veya kaybedilmiş dişleri yerine koymak için kullanılan özel yapay diş ve diş yapılarıdır.

E-max Kaplama

Zirkonyum Kaplama

Porselen Kaplama

Estetik DiÅŸ HekimliÄŸi

Estetik diş hekimliği, hastaların gülüşlerini ve dişlerinin görünümünü iyileştirmek için uygulanan bir dizi tedavi ve prosedürü kapsar.

Gülüş Tasarımı

Lamine

DiÅŸ Beyazlatma (Bleaching)

Pembe Estetik

gulus-tasarimi-i4-1024x887
dis-v33

Pedodonti (Çocuk Diş Hekimliği)

Pedodonti, çocukların ve gençlerin diş ve ağız sağlığını korumaya ve geliştirmeye yönelik tedavileri ve bakımı sağlayan diş hekimliği dalıdır.

Kanal Tedavisi

Kanal tedavisi, dişin içindeki enfekte veya hasarlı pulpanın (dişin canlı dokusu) çıkarılması ve dişin iç kısmının temizlenerek yeniden doldurulmasını içeren bir diş hekimliği prosedürüdür.

Restoratif DiÅŸ Tedavisi

Restoratif diş tedavisi, hasarlı, çürük veya eksik dişleri onaran ve doğal görünüm, şekil ve işlevlerini geri getiren diş hekimliği prosedürlerini içerir.

Kompozit Dolgu

Diş Eti Hastalıkları Tedavisi

Diş eti hastalıkları tedavisi, diş etlerindeki iltihaplanmayı kontrol altına almayı, diş eti hastalığının ilerlemesini durdurmayı ve kaybedilmiş doku sağlığını yeniden kazanmayı hedefleyen çeşitli prosedürleri içerir.

Diş Sıkma Tedavisi

Diş sıkma tedavisi, genellikle stres veya uyku bozuklukları sonucu dişlerin aşırı sıkılması veya gıcırdatılmasının (brüksizm) sonuçlarını hafifletmek ve engellemek için uygulanan tedavi yöntemleridir.

Gece Plağı

Botoks

Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi

Diş çekimi, gömülü diş çekimi, kist ve tümör operasyonu operasyonu, çene eklemi rahatsızlıkları gibi işlemlerle ilgilenen diş hekimliği dalıdır.

20 Yaş Çekimi

Gömülü Diş Çekimi